DAEWOO-FSO POLONEZ CARO PLUS
DAEWOO-FSO POLONEZ CARO PLUS
Miał nową atrapę chłodnicy, nowe zderzaki, a także wnętrze z nową deską rozdzielczą i szeregiem innych zmian. W roku 1997 sztandarowy polski wyrób ukazał się w nowej wersji, z nową nazwą i zrealizowanymi nowymi pomysłami modernizacyjnymi pod nowym, koreańskim kierownictwem. Daewoo-FSO Polonez Caro Plus otrzymał także w wersji 1.6 GLI nowy rodzaj jednopunktowego wtrysku paliwa, co pozwoliło zmniejszyć jego apetyt i spełnić normę Euro II. Miał też wspomaganie kierownicy – już nie jako opcja, lecz na wyposażeniu standardowym. Ten egzemplarz jako żywo przypomina tamte czasy, zapewne ze względu na swój unikalny stan zachowania. Przebieg tego egzemplarza to aktualnie niespełna 7 tysięcy kilometrów
Komentarze
Prześlij komentarz