Peugeot 407
Peugeot 407
Historia modelu
Pojazd został po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2003 roku w postaci konceptu Peugeot 407 Elixir. Wersja produkcyjna zaprezentowana została podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2004 roku. W 2008 roku pojazd przeszedł delikatny lifting. Przeprojektowano m.in. pas przedni dodając chromowaną osłonę atrapy chłodnicy oraz zmieniono tylny zderzak i lampy. Przy okazji liftingu, do wyposażenia standardowego pojazdu dołożono przednie czujniki parkowania.
W 2011 roku został zastąpiony Peugeotem 508.
Wersje wyposażeniowe
- Comfort
- Sport
- Executive
- Platinum
Standardowe wyposażenie pojazdu obejmuje m.in. 6 poduszek powietrznych, system ABS, ESP, zamek centralny, elektryczne sterowanie szyb, radio oraz klimatyzację. W zależności od wersji pojazdu, można było go doposażyć m.in. w półskórzaną tapicerkę, dwustrefową klimatyzację, nawigację satelitarną, tempomat, a także m.in. czujnik zmierzchu oraz system monitorujący ciśnienie w oponach.
Nagrody
Peugeot 407 to samochód, który otrzymał wiele tytułów i wyróżnień:
- finalista konkursu „Car of The Year 2005"
- „Auto-Moto Lider 2004” (kat. premiera motoryzacyjna)
- najlepszy samochód roku według Am&s (kat. D) we Francji (2005, 2007)
- Auto nr 1 2005 według Auto Bild Group: Chorwacja, Finlandia, Francja, Słowacja i Ukraina
- finalista „Auto 1 of Europe 2005”
Komentarze
Prześlij komentarz